søndag den 29. maj 2011

Det blir' ikke mere RETRO end dette!


Jeg har været på besøg hos min svigerinde, som havde fundet disse to skønne bøger i genbrugen. De er totalt originale. Så kan det vidst ikke blive mere retro.
Læg mærke til de skønne farver og de mega-seje stoffer de har brugt. At tænke sig - sådan så vi ud i 70'erne og nu forsøger vi at gøre det hele efter en gang til - bare med lidt mere (synes vi) tjekkede stoffer og modeller.
Mit kommende projekt er at sy en dragt (!) til Kristian ud fra et mønster i den ene af disse bøger (den ældste) for at se om det stadig holder. Glæder mig allerede.Skal bare lige ha fundet noget lækkert stof.
Forsøgte at søge på "Tøj du selv kan lave" på antikvariat.net, hvor man kan finde rigtig mange gamle bøger, men den var udsolgt/fandtes ikke. Jeg tror det er noget af et guldfund. Måske burde den genudgives i et nyt lækkert design.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar